Košarica
0,00
Košarica
0,00

SPLOŠNI POGOJI UPORABE

Podatki o podjetju

Dobramisel je trgovina, ki je v lasti podjetja:

  • KLASA d.o.o.
  • Alpska cesta 37
  • 4248 Lesce, Slovenija – EU
  • Tel: 030 372 655
  • EMAIL: info@klasa.si
  • DAVČNA ŠTEVILKA: SI 13378449
  • MATIČNA ŠTEVILKA: 1917978000
  • DAVČNI ZAVEZANEC: DA
  • TRR: IBAN SI56 0313 9100 0239 297 (odprt 21.10.2004, SKB d.d.) 

Podjetje KLASA d.o.o. je vpisano v sodni/poslovni register na podlagi sklepa, ki ga je izdalo Okrožno sodišče v Kranju dne 16. 2. 2004 pod opr. št. 1/07456/00.

 

Splošni pogoji uporabe

Splošni pogoji opisujejo, določajo in urejajo uporabo vsebin in storitev spletnega mesta dobramisel.si (v nadaljevanju: spletno mesto). Spletno mesto je v lasti in upravljanju družbe Klasa d.o.o. Pridržujemo si pravico do spremembe katerega koli dela spletnega mesta in izbrisa katerega koli dela vsebine, brez vnaprejšnjega obvestila.

Uporabniki spletnega mesta

Uporabnik je vsaka oseba, ki obišče spletno mesto in ga na kakršen koli način uporablja. Uporaba se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitev na način, pod pogoji in v skladu s temi pogoji.
Z registracijo na dobramisel.si postanete član skupnosti. Pravico do nakupa v spletni trgovini dobramisel.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

 

Avtorske pravice

Brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika se vsebin ne sme reproducirati, spreminjati, prepisovati, znova objavljati in razširjati.

Uporaba vsebin

Vso objavljeno vsebino uporabniki uporabljajo na lastno odgovornost. Ponudnik storitve se bo potrudil zagotoviti točnost in ažurnost vseh vsebin a za to ne odgovarja.

Dostopnost spletnega mesta

Pridržujemo si pravico do ustavitev v dostopu do spletnega mesta zaradi tehničnih razlogov vzdrževanja in zamenjave opreme. Ne zagotavljamo dostopnosti do spletnega mesta ob morebitnih izpadih v omrežjih ali kakršnih koli izpadih, napakah, drugih tehničnih motnjah ali prekinitvah delovanja.

Pogoji poslovanja

Pridržujemo si pravico, da povpraševanje po katerikoli storitvi ki jo ponuja na spletnem mestu, iz kakršnihkoli razlogov zavrnemo. Prav tako si pridržujemo pravico, da ne odgovorimo na katerokoli sporočilo, ki ga prejmemo prek spletne strani.

Povezave

Spletne strani, na katere s povezavami kaže spletno mesto, niso pod našim nadzorom in zato ne nosimo odgovornosti za informacije, ki se nahajajo na povezanih spletnih straneh.

Varstvo osebnih podatkov

Podatki o upravljavcu: Klasa d.o.o., Alpska cesta 37, 4248 Lesce, 030 372 655, info@klasa.si

Podjetje Klasa d.o.o. zbira in obdeluje določene osebne podatke o obiskovalcih svoje spletne strani ter določene podatke o osebah, ki se prijavijo na naše e-novice (link) oziroma pustijo svoje kontaktne podatke pri prenosu katere od naših priročnikov ali podobnih vsebin.

Od obiskovalcev spletne strani s pomočjo orodja Google Analytics zbiramo podatke o tem, katere strani na naši spletni strani obiskujete, kako pogosto, koliko časa se tam zadržite, ter podobno. Na podlagi teh podatkov lahko vidimo, koliko obiskovalcev obiskuje naše spletne strani, kateri deli spletne strani jih najbolj zanimajo, ali imajo pri obisku kakšne težave, oziroma jim lahko, če jih naša spletna stran zelo zanima, poskušamo pri siceršnjem obiskovanju spletne strani prikazati naše oglase (t.i. remarketing).

Od uporabnikov, ki se prijavijo na naše e-novice, zbiramo podatke o njihovem e-poštnem naslovu, pri prenosu vsebin) še podatke o imenu in priimku ter o zaposlitvi. Prav tako zbiramo podatke o tem, katere e-novice preberejo, ter, če s klikom na njih obiščejo našo spletno stran, katere obiske opravijo na njej. Na podlagi teh podatkov lahko izboljšamo naše e-novice, prav tako pa lahko uporabnikom, ki izkažejo interese za posamezne storitve ali novosti, neposredno kontaktiramo.

Pojasnjujemo, da remarketing pogostim obiskovalcem spletne strani ter analize uspešnosti naših e-novic izvajano na podlagi člena 6(1)(f) Splošne uredbe osebnih podatkov. Pri tem zasledujemo naše legitimne interese, in sicer, osebam, ki skozi obiskovanje naših spletnih strani oziroma branje naših e-novic očitno kažejo zanimanje za naše storitve, ponuditi individualizirane in prepričljive tržne ponudbe za najem naših storitev.

Podatke o obiskovalcih spletne strani takoj po zajemu anonimiziramo in jih odtlej hranimo le v agregatni obliki, razen podatkov za remarketing, ki jih podjetje Google hrani, dokler od njih ne zahtevate prenehanja njihovega zbiranja, na strani https://adssettings.google.com/u/0/authenticated. Podatke o e-poštnih kontaktih hranimo do odjave z e-poštnega seznama, nakar jih izbrišemo v roku enega leta. Vsak uporabnik ima pravico, da kadarkoli od nas pisno zahteva odjavo prejemanja obvestil na svoj e-poštni naslov, oziroma lahko to odjavo izvrši s klikom na ustrezno povezavo v vsaki posamezni e-novici.

Vseh navedenih podatkov ne posredujemo zunanjim uporabnikom. Jih pa, kar zadeva izvedbo analitke in remarketinga, obdelujemo s pomočjo podjetja Google (storitvi Google Analytics in AdWords), kar v določenih primerih lahko predstavlja prenos osebnih podatkov k upravljavcu iz Združenih držav Amerike. Tovrsten prenos je dopusten na podlagi posebnega sklepa Evropske komisije, imenovanega Ščit zasebnosti, s katerim je bilo ugotovljeno, da podjetja iz ZDA, ki se zavežejo spoštovati načela tega ščita, zagotavljajo ustrezni nivo varstva osebnih podatkov. Več informacij o tem najdete na spletni strani https://www.privacyshield.gov/welcome.

Posameznike opozarjamo, da imajo v skladu s Splošno uredbo določene pravice (do dostopa do svojih podatkov, do popravka morebitnih napačnih podatkov, idr.). Te pravice lahko uveljavljajo s pisnim zahtevkom, naslovljenih na naš zgoraj naveden kontaktni naslov. V primeru, da ne bi bili zadovoljni z našim odgovorom, imajo možnost pritožbe na pristojni nadzorni organ (Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, gp.ip@ip-rs.si) oziroma zahtevati sodno varstvo.

Sklepno navajamo, da podjetje Klasa d.o.o. z vašimi osebnimi podatki ravna odgovorno in povsem v skladu z ustaljenimi tržnimi praksami.

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA PODJETJA KLASA D.O.O.

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja Klasa d.o.o. Podjetje Klasa d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z distribucijo in prodajo ekološke hrane blagovnih znamk. Vsak kupec lahko z registracijo na spletni strani dobramisel.si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Veljavnost ponudbe in cen

Cene so navedene na spletni strani in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini dobramisel.si. Vse cene so v EUR (evrih), ter že vsebujejo predpisani DDV (davek na dodano vrednost).. Na spletni strani dobramisel.si prodajalec svojim kupcem pri posameznih artiklih omogoča tudi količinske popuste, ki pa veljajo le pri naročilu preko spleta. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.

Podjetje Klasa d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo spletna trgovina dobramisel.si kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo spletna trgovina dobramisel.si kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Klasa d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

 

Naročila

Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini dobramisel.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko
naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani dobramisel.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani dobramisel.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
  3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavnimi službami ali osebnim prevzemom v trgovini Dobra misel v Lescah.
  • Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, plačilo po predračunu, Paypal plačilo.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  •  
  • 4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je:______.”  Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno kupcu v tiskani verziji. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Izdaja računa

Ponudnik ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži natisnjen račun. Na računu so razčlenjene cene za izdelke in stroške v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dobava in prevzem

Stroški pošiljanja znašajo 4,95 EUR (brez dodatnih doplačil). 

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila.

Trudimo se, da je večina artiklov v spletni trgovini dobramisel.si na zalogi, in jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 72 ur. Izdelki, ki niso na zalogi, so dobavljivi v 30 dneh oziroma v roku, katerega sta sporazumno dogovorila kupec in ponudnik. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije d.d., DPD d.o.o. Kurirska in paketna distribucija in General Logistics Systems, Logistične storitve, d.o.o. , ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan. V kolikor artikla ni na zalogi kupca o tem obvestimo in ponudimo možno alternativo. V kolikor kupec alternativno ponudbo potrdi naročilo dopolnimo in naročeno blago še isti dan odpremimo. Če se kupec z alternativno ponudbo ne strinja, prične teči dobavni rok, ki je naveden na naši spletni strani. Prodajalec si pridružuje pravico do podaljšanja dobavnega roka in se zavezuje, da bo o tem pravočasno obvestil kupca.

Kupec lahko naročeno blago prevzame tudi na prodajnem mestu podjetja Klasa d.o.o. in sicer v trgovini Dobra misel, Alpska cesta 37, 4248 Lesce, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 9. in 18. uro in v soboto med 9. in 12. uro. V primeru osebnega prevzema lahko zahtevamo, da se prevzemnik identificira. Naročeno in plačano blago bomo izdali samo dejanskim kupcem oz. osebam, ki so pooblaščene za prevzem blaga. V primeru brezplačne dostave bo ponudnika paketne distribucije izbral prodajalec. Blago bo odpremljeno kupcu s ponudnikom paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko, ki jo prodajalec posreduje kupcu. V primeru, da je plačnik dostave kupec mu blago dostavi ponudnik paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vse stroške nastale s transportom blaga krije kupec sam. V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti
prodajalca takoj ob prejemu blaga oz. najkasneje naslednji delovni dan. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi, oziroma najkasneje v 8 dneh od prejema blaga. V primeru odškodninskega zahtevka mora kupec predložiti vso potrebno dokumentacijo in dokaze za uveljavljanje le tega. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride zaradi neizpolnjevanja finančnih ali drugih obveznosti kot zaradi netočnih ali pomanjkljivih informacij s strani kupca.

INFORMACIJE ZA KUPCE

Unovčenje popustov

Na spletni strani so nekateri izdelki znižani zaradi akcij. Znižani za omejeno obdobje (do razprodaje zalog) ali so znižani zaradi krajšega roka uporabe (ki je v tem primeru jasno označen z datumom). Izdelki s popustom imajo omejene količine in zato se lahko naroči samo toliko izdelkov kot jih ima prodajalec na zalogi. Ob zaključku naročila kupec prejme potrditev naročila na katerem se že vidi upoštevan popust.

Kuponi

Popust kupec prejme z določeno “kodo popusta” in velja izključno v spletni trgovini dobramisel.si. Kupon je unovčljiv le na izdelke po redni maloprodajni ceni in ne velja za že znižane izdelke.

V primeru, da je popust na kuponu večji od popusta v spletni trgovini, se upošteva večji popust. Kuponi in popusti se med seboj ne seštevajo. Ob nakupu se lahko uveljavi samo en kupon.

*Ugodnost kupona izjemoma ne velja za nakup določenih knjig Na podlagi Zakona o enotni ceni knjige (Uradni list RS, št. 11/2014) za knjige, ki so v Republiki Sloveniji na podlagi evidence Javne agencije za knjigo Republike Slovenije in se nahajajo na spletni strani dobramisel.si, ni mogoče uveljavljati nobene ugodnosti ne glede na katerokoli oglaševano prodajno akcijo podjetja Klasa d.o.o.

Postopek uveljavljanja kode kupona

Kupec, ki ga je prejel “kodo za popust”, vnese kodo v polje koda kupona in klikne gumb “unovči popust” preden zaključi račun. V primeru tehničnih težav, naj kupec kodo kupona vnese v komentar ob naročilu. V tem primeru bo popust obračunan naknadno. Če se koda kupona ne vnese v polje koda kupona, niti v komentar pred zaključkom nakupa, popust ne bo obračunan. Kasnejših reklamacij prodajalec ne bo upošteval. 

Kodo popusta je potrebno unovčiti v obdobju napisanem na kuponu v digitalni obliki in izključno samo v spletni trgovini dobramisel.si.  

Obračunavanje popusta na računu

Popust se obračunava po kupljenih postavkah na računu procentualno na celoten nakup, razen na izdelke za katere popust ne velja. Popust je prikazan na koncu računa, ki ga prejme kupec.

Prodajalec lahko spremeni ta pravila, če to zahtevajo tehnični in komercialni vzroki ali vzroki na strani javnosti. Prodajalec bo o vseh spremembah in novostih aktivnosti obveščal udeležence z objavami na spletni strani dobramisel.si (splošni pogoji).

Spori

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Klasa d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Vse morebitne spore med kupcem in prodajalcem, bosta stranki poskušali reševati sporazumno. V primeru, da to ne bo možno, je za spore pristojno Sodišče v Kranju.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@klasa.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je uporabnikom na voljo s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago osebno ali po pošti na naslov: Klasa d.o.o., Alpska cesta 37, 4248 Lesce, Slovenija.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti podjetju Klasa d.o.o. nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcih in pri artiklih kjer je potrošnik že odprl varnostni pečat.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila,  je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino podjetje ne sprejema. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Zakon o varstvu potrošnikov v 43.č členu določa da, če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarne napake

Kdaj je stvarna napaka? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. 

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Klasa d.o.o. ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker je slednji ponudniku pri prijavi na e-novice, pri povpraševanju ali pri nakupu izdelkov oz. storitev posredoval napačne, nepopolne ali neažurne podatke.

Spremembe politike zasebnosti

Stanje izjave o varstvu podatkov je označeno z navedbo datuma (spodaj). Pridržujemo si pravico, da to izjavo o varstvu podatkov kadarkoli spremenimo z učinkom za naprej. Vsakokratna aktualna različica je dostopna na naši spletni strani. Prosimo, da našo spletno stran redno obiskujete in se pozanimate o veljavni izjavi o varstvu podatkov.

Garancija in kakovost

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak. 

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja. 

Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca. 

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 8 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun in pisni razlog za vračilo.

Vračilu blaga je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Kupec lahko blago vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov ponudnika, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.

  • “Za spletno trgovino” Dobramisel
  • Klasa d.o.o.
  • Alpska cesta 37
  • 4248 Lesce

Osebno vračilo izdelka ni mogoče. Prevzem izdelka lahko organiziramo tudi mi preko dostavne službe, stranka pa mora izdelek ustrezno zapakirati in ga predati kurirju ob dogovorjenem terminu.

V primeru vprašanj nas lahko pokličete na telefon 030 372 655 ali nam pišete na info@klasa.si

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni. 

VARSTVO PODATKOV

Splošno

Podjetje Klasa d.o.o. se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo podjetje Klasa uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje Klasa. spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje Klasa posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Uporaba osebnih podatkov

Podjetje Klasa za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje Klasa ne odgovarja.

Piškotki in IP naslovi

Podjetje Klasa vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje Klasa lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje Klasa lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Podjetje Klasa zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Podjetje Klasa je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Podjetje Klasa ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Podjetja Klasa d.o.o.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje Klasa teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podjetje Klasa podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Podjetje Klasa lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Podjetje Klasa bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.

Dostavni službi bo Podjetje Klasa zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Podjetje Klasa stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje Klasa ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.

Vse pri trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s trgovcem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Podjetje Klasa bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

Prijava na e-novice

S prijavo na e-novice prijavitelj soglaša, da se osebni podatki, ki jih posreduje ob prijavi na e-novice, uporabljajo oz. obdelujejo za posredovanje sporočil, povezanih s poslovanjem ponudnika (akcije, novosti, reklamna sporočila, novice, itd.) na njegov elektronski naslov. S prijavo na e-novice boste obveščeni o novostih, akcijah in zanimivostih iz naše ponudbe. E-novice pošljemo tudi vsem našim cenjenim naročnikom.

To soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli prekliče. Od novic se lahko prijavitelj odjavi tako, da v email sporočilu klikne v nogi besedila na besedo ODJAVA.

Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nas kontaktirajte na info@klasa.si

Stanje te izjave o varstvu podatkov:  02.02. 2020